اتحادیه قالیشویی رشت

اتحادیه قالیشویی رشت


 راهنمای کامل درباره اتحادیه قالیشویان رشت

لکه‌برداری و شستشوی فرش نیازمند استفاده از ماشین آلات پیشرفته و بهره‌گیری از تخصص و مهارت کارکنان باتجربه است. قالیشویی‌های معتبر رشت که مجهز به ماشین آلات تخصصی و پیشرفته هستند و از شوینده‌های درجه‌یک و مرغوب برای شستن فرش‌ها استفاده می‌کنند بهترین انتخاب برای لکه‌برداری و شستشوی فرش‌ها هستند. اتحادیه قالیشویی رشت با هدف ایجاد پل ارتباطی بین مشتریان و قالیشویی‌های معتبر فعالیت می‌کند و بر کیفیت خدمات آن‌ها نظارت می‌کند.
در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره وظایف اتحادیه قالیشویان رشت در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات اتحادیه قالیشویی استفاده کنید.

وظیفه ی اتحادیه قالیشویان رسیدگی به شکایات مشتریان میباشد

اتحادیه قالیشویی رشت چه وظایفی بر عهده دارد؟

اتحادیه قالیشویی رشت توسط افرادی مسئولیت‌پذیر و وظیفه‌شناس اداره می‌شود که در زمینه نحوه شستشوی فرش‌ها و وظایف کارکنان قالیشویی اطلاعات کافی دارند. همچنین اعضای اتحادیه قالیشویی مورد تایید صاحبان قالیشویی‌های معتبر هستند و با نظر آن‌ها انتخاب شده‌اند.
هدف از تاسیس اتحادیه قالیشویی در رشت بررسی کیفیت شستشوی فرش‌های دستبافت، ماشینی، فرش‌های نفیس و موکت است و در مواردی که اختلاف یا چالشی بین مشتریان و صاحبان قالیشویی ایجاد می‌شود، اتحادیه قالیشویی مسئولیت رفع اختلافات را بر عهده می‌گیرد.
برای ارتباط با اتحادیه قالیشویی در رشت می‌‌توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

 

آدرس اتحادیه: رشت، حاجی آباد، بازار رضا، پاساژ امام رضا، طبقه اول

کد پستی: ۴۱۳۶۶۱۵۸۷۵

رئیس اتحادیه: آقای کامران برفره

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۴۸۵۹۲۴

مسئول دفتر: خانم راجعی

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۳۲۳۷۰۷

۱. ارائه نرخنامه شستشوی انواع فرش به قالیشویی‌های عضو اتحادیه

یکی از مزایای مهم تحویل فرش‌های دستبافت و ماشینی به قالیشویی‌های عضو اتحادیه قالیشویان رشت این است که مشتریان این اختیار را دارند که در صورت نارضایتی و پایین بودن کیفیت خدمات شکایات خود را از طریق اتحادیه پیگیری نمایند.
به طور مثال یکی از نگرانی‌های متداول متقاضیان سپردن فرش به قالیشویی این است که هزینه شستشوی فرش چقدر است و بر اساس چه معیاری تعیین می‌شود.
لازم است اطلاع داشته باشید قیمت قالیشویی ثابت نیست و به عوامل مختلفی نظیر جنس فرش، متراژ فرش و میزان کثیفی و لکه‌های روی آن بستگی دارد. بنابراین هر چقدر فرش لکه‌های بیشتری داشته باشد یا متراژ بزرگتری داشته باشد، هزینه شستشو افزایش پیدا می‌کند. زیرا تمیز کردن فرش طولانی‌تر و پرزحمت‌تر می‌شود. اتحادیه قالیشویی در رشت با درنظرگرفتن عوامل فوق نرخ شستشوی هر مترمربع فرش دستبافت و ماشینی را به قالیشویی‌هایی که عضو رسمی اتحادیه هستند اعلام می‌کند. قالیشویی‌های عضو اتحادیه هم موظف‌اند دقیقا بر اساس قیمت‌های مصوب اتحادیه قالیشویی از مشتریان هزینه دریافت نمایند.
اگر قالیشویی کار شستن فرش‌ها را با دقت انجام ندهد و لکه‌ و آلودگی روی فرش‌ها باقی مانده باشد یا از مشتری هزینه اضافی برای شستن فرش‌ها دریافت نماید، مشتری می‌تواند به اتحادیه قالیشویی رشت به عنوان یک مرجع معتبر شکایت کند.

۲. تعیین استانداردهای شستشوی فرش توسط اتحادیه قالیشویی

با نشستن گرد و غبار روی الیاف فرش رنگ آن کدر می‌شود و درخشندگی خود را از دست می‌دهد. حتی ممکن است بر اثر سهل‌انگاری یکی از اعضای خانواده نوشیدنی یا خوراکی روی فرش بریزد و آن را کثیف کند. در حال حاضر که دیگر مانند گذشته امکان شستن فرش‌های دستبافت و ماشینی در منازل وجود ندارد، باید از خدمات قالیشویی برای شستن فرش‌ها استفاده کنیم.
اما ممکن است فرش را به یک قالیشویی بسپارید، اما بعد از تحویل متوجه شوید که فرش تمیز نشده است و لکه‌ها همچنان روی فرش باقی مانده یا قسمتی از فرش آسیب دیده و پاره شده است. حتما برای شما هم این سوال پیش می‌آید که در این وضعیت چه اقدامی باید انجام دهید. همانطور که گفتیم پل ارتباط بین مشتریان و قالیشویی‌ها اتحادیه قالیشویی است.
اتحادیه قالیشویی رشت اصول و استانداردهای مشخصی برای شستشو، لکه‌برداری و ترمیم فرش‌های کهنه و آسیب دیده مشخص می‌کند. استاندارهای شستشوی صحیح فرش دربرگیرنده شیوه‌های صحیح شستشوی فرش، استفاده از شوینده‌های مرغوب و درجه‌یک، خشک کردن صحیح فرش‌ها به شیوه‌ای که فرش بو نگیرد، همچنین استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مناسب برای شستشوی فرش‌ها است.

تعداد دفعات شستشوی فرش به چه عواملی بستگی دارد؟

۳. نظارت و بازرسی بر خدمات اتحادیه قالیشویی رشت

اتحادیه قالیشویی رشت موظف است بر کیفیت خدمات قالیشویی‌های عضو نظارت نماید تا مطمئن شود استانداردها را رعایت می‌کنند و خدمات مطلوب و باکیفیتی را به مشتریان قالیشویی ارائه می‌کنند. نظارت کارکنان اتحادیه قالیشویی شامل بررسی صحیح بودن اقدامات لازم برای شستشو، تجهیزاتی که در قالیشویی استفاده می‌شود، بهداشت و ایمنی کارکنان قالیشویی، همچنین استفاده از شوینده‌های باکیفیت است.
با این توضیحات مشخص می‌شود در صورتی که فرش‌های منزل خود را به یک قالیشویی نامعتبر که مجوز رسمی فعالیت از اتحادیه ندارد بسپارید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که فرش‌ها را تمیز و درخشان به شما تحویل دهند.

۴. رسیدگی به شکایت‌ مشتریان در کمترین زمان

یکی از مهم‌ترین اقدامات اتحادیه قالیشویی رشت حمایت از حقوق مشتریان است. کارکنان اتحادیه وظیفه دارند در اسرع وقت به شکایات مشتریان رسیدگی کنند. حتی در شرایطی که لازم است باید در کوتاه‌ترین زمان پرونده شکایت را به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال نمایند.
فرقی نمی‌کند شکایت مشتریان در زمینه نحوه شستشوی نادرست فرش باشد یا قالیشویی به تعهد خود عمل نکرده باشد و فرش‌ را به موقع تحویل نداده باشد یا قیمت نامتعارفی برای شستشو اعلام و دریافت کرده باشد؛ در هر حال اتحادیه قالیشویی رشت باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی کند.
به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از سفارش به قالیشویی حتما دقت کنید که قالیشویی عضو اتحادیه باشد تا در صورت نارضایتی از خدمات بتوانید نارضایتی و شکایت خود را پیگیری نمایید.

اگر فرش های خود را به قالیشویان غیرمجاز بدهید اتحادیه شکایت شما را ترتیب اثر نخواهد داد

معرفی بهترین قالیشویی در رشت

قالیشویی مادر رشت با استفاده از شوینده‌های مرغوب فرش‌های دستبافت و ماشینی‌ و موکت را لکه‌برداری و شستشو می‌کند تا رنگ و کیفیت الیاف آن‌ها تغییر نکند. در این قالیشویی، افراد ماهر و باتجربه‌ای فعالیت می‌کنند که به خوبی با مراحل غبارگیری، لکه‌برداری و شستشوی فرش‌های دستبافت و ماشینی آشنا هستند تا بعد از شستشو ارزش فرش و موکت کاهش پیدا نکند. حتی می‌توانید از خدمات رفو و ترمیم فرش‌های کهنه و آسیب‌دیده توسط رفوکاران حرفه‌ای قالیشویی مادر رشت استفاده کنید.

رسیدگی به شکایات مشتریان در رشت

جمع بندی

شستن فرش دستبافت و ماشینی یک اقدام تخصصی است که به تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص و افرادی باتجربه و ماهر نیاز دارد. همچنین باید هزینه مناسب و معقولی از مشتریان دریافت شود. در این مطلب سعی کردیم وظایف اتحادیه قالیشویی رشت برای نظارت بر موارد فوق را بیان کنیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *