شستشوی فرش در قالیشویی مادر

شستشوی فرش در قالیشویی مادر


شستشوی فرش در قالیشویی مکانیزه مادر رشت و لاهیجان و لنگرود

شستشوی فرش در قالیشویی مکانیزه مادر رشت و لاهیجان ، شستشوی فرش از جمله خدمات قالیشویی مادر رشت و لاهیجان است لنگرود. که به صورت شستشوی فرش دستباف، ماشینی، ابریشم با تجهیزات مدرن، کیفیت بالا، ارزانترین قیمت و سرویس حمل و نقل در قالیشویی مادر انجام می‌شود. شستشوی فرش به عنوان اصلی‌ترین سرویس ارائه شده از سوی ما، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. گروه بزرگی از مشتریان، با درصد رضایت‌مندی بالا، نشان‌دهنده آن است که ما توانسته‌ایم بهترین خدمات را در زمینه شستشوی فرش به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. شستشوی فرش در قالیشویی مادر تنها یک خدمت ساده نیست؛ بلکه ما با هماهنگی کامل و ارائه بیشترین توان و تجربه خود در زمینه ارائه این خدمت، می‌کوشیم خاطره‌ای خوب را در ذهن مشتریان خود شکل دهیم. شستشوی فرش در قالیشویی مادر تلفیقی از دانش، تجربه، هنر، مدیریت حرفه‌ای و تعهد است به معنای واقعی و در عمل می باشد.

شستشوی فرش در قالیشویی مادر با بهترین شوینده ها متناسب با نوع و جنس فرش انجام می‌شود و پرزگیری فرش با دستگاه های مخصوص به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می‌شود.

شستشوی فرش در قالیشویی مادر
شستشوی فرش در قالیشویی مادر

قالیشویی مادر شستشوی فرش را مطابق با اصول اسلامی انجام میدهد و بعد از خشک شدن و با تاییدیه واحد کنترل کیفیت به صورت لول شده توسط سرویس های پخش درب منازل به مشتریان تحویل داده می‌شود.

دانش، تجربه و هنر در شستشوی فرش

در هیچ کاری، دانش به‌تنهایی کافی نیست. تجربه نیز بدون دانش، نتیجه مثبتی نخواهد داشت. در نتیجه تلفیق این دو برای هر کاری ضروری است.قالیشویی در رشت قالیشویی در لاهیجان.

اگرچه شستشوی فرش کاری ساده به‌نظر می‌رسد؛ اما واقعیت آن است که برای دریافت بهترین نتیجه باید به این کار و جزئیات انجام آن تسلط داشته باشید.

به همین دلیل شستشوی فرش در فرش شویی مادر با بهره بردن از به‌روزترین تجهیزات شستشوی فرش، ممکن انجام می‌شود.

قالیشویی مادر این تجهیزات علاوه بر افزایش سرعت کار، موجب می‌شود فرش شما بدون هیچ‌گونه آسیبی شستشو داده شود.

همچنین فرآیند خشک شدن فرش سریع‌تر و در نتیجه استهلاک آن کاهش می‌یابد. از سویی استفاده از مواد شوینده باکیفیت ، یکی دیگر از رازهای کسب بهترین نتیجه از شستشوی فرش است.

اما وجود همه این موارد بدون بهره بردن از تجربه تکنسین‌های ماهر ممکن نیست. تکنسین‌های شستشوی فرش در قالیشویی مادر لاهیجان، با سال‌ها تجربه در زمینه شستشوی فرش، شناخت کاملی از فرش‌ها داشته و می‌توانند بهترین روش و بهترین مواد شوینده را با میزان کافی، برای شستشوی فرش شما انتخاب کنند.

قالیشویی در رشت قالیشویی در لاهیجان ، قالیشویی در لنگرود یعنی قالیشویی مادر

مدیریت حرفه‌ای و تعهد در شستشوی فرش

شستشوی فرش یک کار تخصصی است؛ اما علاوه بر تخصص در شستشو، نیازمند مدیریت درست فرآید و تعهد پیمان‌کار هستید.

در واقع وقتی صحبت از شستشوی فرش‌ها به صورت انبوه می‌شود؛ مسئله مدیریت، زمان‌بندی و دریافت و تحویل فرش‌ها موضوع بسیار مهمی می‌شود.

مدیران قالیشویی مادر رشت و لاهیجان، می‌کوشند بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم کنند.

به همین دلیل، مراحل دریافت سفارش، حمل فرش‌ها از مبدا، شستشو و خشک کردن و تحویل آنها به مشتری، در یک فرایند کاملا مدیریت شده انجام می‌شود.

ما در قالیشویی مادر، فرش‌های شما را با دقت بسیار زیاد، به صورت لول شده، به محل شستشوی فرش برده، با همان دقت و حساسیت آن را شستشو داده و خشک می‌کنیم؛ و در نهایت به صورت لول شده ، در اسرع زمان  تحویل می‌دهیم.

در کنار همه موارد گفته شده شستشوی فرش در فرش شویی مادر همراه با تعهد کامل همه پرسنل به خواست مشتریان انجام می‌شود.

بعضی موارد نامحسوس در فرایند شستشو می‌تواند به مرور به فرش شما آسیب بزند؛ در حالی که ممکن است شما در ظاهر آن را تشخیص ندهید.

شستشوی فرش در قالیشویی مکانیزه مادر رشت و لاهیجان لنگرود ، به عنوان مثال استفاده از مواد شوینده نامناسب بدون در نظر گرفتن جنس فرش و یا استفاده از مواد شوینده بیشتر یا کمتر از مقدار مورد نیاز می‌تواند موجب کاهش تدریجی کیفیت فرش شما شود.

به‌طور دقیق‌تر استفاده بیش از حد از مواد شوینده، موجب سست شدن تدریجی الیاف فرش شده. استفاده کمتر از نیاز آن، موجب تمیز نشدن و چرک مرده شدن فرش می‌شود. فرش چرک مرده نیز دیگر به راحتی تمیز نمی‌شود. در چنین شرایطی است که تعهد قالیشویی مادر مبنی بر ارائه بهترین خدمات حرفه‌ای شستشوی فرش می‌تواند خیال شما را از بابت تامین بهترین شرایط، آسوده کند. در نهایت اگر می‌خواهید شستشوی فرش ماشینی و دستباف شما به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ قالیشویی مادر تضمین می‌کند که خدمات شستشوی فرش را با بهترین کیفیت ممکن، با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد.شماره قالیشویی در رشت لاهیجان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *