قالیشویی خوب رشت

قالیشویی خوب رشت


قالیشویی خوب در رشت کدام است؟

آیا به دنبال یک قالیشویی خوب در رشت می گردید؟

آیا یافتن یک قالشویی خوب برایتان دغدغه شده است؟

آیا قالیشویی های رشت را زیرو رو کرده اید تا فرشهای ارزشمندتان را به یک قالیشویی خوب بسپارید؟

آیا فرشهای زیبا و قیمتی شما ، لایق بهترین قالیشویی در رشت می باشد؟

آیا راه تشخیص و یافتن قالیشویی خوب در رشت را نمیدانید؟

با ما همراه باشید

 

قالیشویی خوب رشت
قالیشویی خوب رشت

شستن فرشها در خانه ، کاری غیر ممکن

امروزه با گسترش شهر نشینی و محدودیت فضای خانه و شرایط و قوانین آپارتمان نشینی و توجه به مصرف درست از منابع طبیعی مخصوصا آبهمچنین عرضه و استفاده فرشهای جدید با الیاف حساس، که شستن آنها نیاز به علم و تجربه دارند، شستشوی فرش توسط خانه دار و مصرف کننده عملا کاری غیر ممکن است.

فرش را باید چگونه شست؟

شستشوی فرشها نیاز به علم، تجربه، مهارت و تجهیزات دارد.همه اینها در یک قالیشویی فراهم می باشد.اما نه هر قالیشویی ، بلکه یک قالیشویی خوب، بله ،دقیقا همان چیزی که شما به دنبالش هستید.

چگونه قالیشویی خوب در رشت را پیدا کنم؟

 

قالیشویی خوب در رشت

۱- قالیشویی خوب و قابل اعتماد، قالیشویی مجاز می باشد.قالیشویی که دارای مجوز فعالیت باشد زیر نظر سازمانهای مختلف، همچون اتحادیه قالیشویان، اداره اصناف، و تعزیرات می باشد که فعالیت آن بصورت دوره ای مورد بازرسی قرار می گیرد و البته در صورت بروز احتمالی حوادث و خسارات وعدم رعایت حقوق مشتری ،قابل پیگیری راحت می باشد.

قالیشویی خوب در رشت

۲- شما می توانید به راحتی با استعلام شناسه صنفی قالیشویی مد نظر از سایت اصناف کشور از مجاز یا غیر مجاز بودن آن مطلع شوید.به طور مثال می توانید قالیشویی مادر رشت را با شماره صنفی ۰۴۶۶۲۵۰۱۰۶ با مراجعه و لمس سایت اصناف جستجو کنید.

۳- قالیشویی خوب دارای آدرس مشخص و کامل دفتر شرکت و کارخانه می باشد.برای اطلاع از صحت آدرس قالیشویی در آگهی ها میتوانید در تماس تلفنی طوری وانمود کنید که خودتان میخواهید فرش را به آنجا ببرید و آدرس دقیق بخواهید.

قالیشویی خوب در رشت

۴- تعداد شماره تماس ثابت قالیشویی می تواند نشان اصالت آن باشد.

اما شما میتوانید به راحتی شماره تماس قالیشویی مد نظر را از راهنمای ۱۱۸ استان دریافت نمایید.

زیرا این امکان تنها برای قالیشویی های مجاز فراهم می باشد و شماره قالیشویی های غیر مجاز را نمی توان در ۱۱۸ یافت.

قالیشویی خوب در رشت

۵- فریب قالیشویی های ارزان شور را نخورید.

قیمت شستشوی فرش بیش از چهار متر بصورت متر مربع و زیرچهار متر بصورت تخته ای محاسبه می شود.قیمت گذاری شستشوی فرش ابتدا توسط اتحادیه اعلام ، توسط اداره اصناف تائید و سپس توسط اداره تعزیرات پیگیری می شود. قیمت اعلام شده با در نظر گرفتن هزینه مواد شوینده،آب و سوخت گاز،هزینه نیروی انسانی، حمل و نقل ، استحلاک و عوامل متعدد دیگری تعیین می گردد. حال با توجه به هزینه های جاری برای شستشوی فرش، قالیشویی های غیر مجازی هستند که ارزانتر از قیمت مصوب اقدام به شستشوی فرش می کنند که حاکی بر این است که تنها فرش را در مکانی نامناسب روشویی کرده و یا با آب کُلر می شویند که در کنار هزینه پایین، آسیبهای بسیار جدی به فرش های ارزشمند شما وارد می کنند.

قالیشویی مادر رشت، همواره در تلاش است، با بروز نمودن سیستم شستشوی مکانیزه و آموزش نیروی کار و انتقال تجربه به نیرو های جوان و با استعداد خود.همچنین ارائه راه های ارتباطی متنوع و متفاوت همچون سفارش آنلاین و ترسیم محیط کاری خود در فضای مجازی ، گامی در هرچه خوبتر شدن مجموعه نهد، چرا که می داند،

خوبان ، انتخابش می کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *